Darlings

Thursday, July 26, 2012

Striking Colors

Today's outfit
Aku suka pakai  striking color neh. Nak nak lagi color merah mak ngah. Sebab apa aku suka pakai pun aku tak tau. Yang aku pasti bila aku pakai kale merah aku rasa confident. Jarang nak kesah sangat apa yang orang kata bab dress up ni sebab aku suka ikut kepala aku sendiri. Kalau Umi aku ke papa aku ke Mr Razman tegur baru lerrr aku kisah sikit.

Len orang len cara pikir. Ye dok. Certain orang memang tak berani habis try red color ni. Depends lah. Kita pakai apa yang kita selesa. Kemahuan sendiri, bukan atas dasar paksaan. Jenis aku yang gila striking color neh. Shawl pun bersepah sepah red color, tambah tudung bawal. Sebab senang nak match kan dengan uniform keje. Tapi tak do lah berhari hari kau pakai red color. Orang lain pulak naik jemu nengok nya.

Bukan takat merah aku suka.

Semua color yang  janji nampak cun kat mata aku. Aku redah jeee.
Kaurang??

Iftar Day 5


36 comments:

~misshuny~ said...

tul tu lya..pakai ikut keselesaan..hani xkesah pun kaler ape nk pakai..hehe..tp banyak kaler gelap la..ntah la nape~~

LubLy said...

lebly choose yeloooowwwisshh..yeah!!!

CINTA UNTUK KITA said...

kyra pun jnis hentam je, asal nmpk agak2 ok cun tu.. ok la.. hehe :)

MizzTina said...

xberani pakai kaler merah..

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

betui2 pakai apa yg kiter rasa selesa n confident....selalu buka puasa kat office ker??? ciannyer

Ieymah Ismail said...

redah je even striking..jnj kita selesa.kann.. :D sapa yg ngate tu mesti jeles sbb ta brani..an..hiii

Cik Rose said...

suka tengok org pakai striking colour ni.. tapi, saya lagi suka purple..

Hirdayu Rahmat said...

hihi :) maya suko...suka ikut mood :) kalau mood ok, rajin pilih pilih kaler, kalau tak rajin, pakai je apa apa :) hihi

Suzie Yusof Mohamed said...

setuju sangat :)))

Maria Menado~ said...

betol. ade orang tak berani. macam kaler kuning. bila kite pakai tshirt yang kuning habes tu.. kawan2 mesti sakat kite. kata macam matahari jatuh ke bumi... :P tapi kite redah aje. haha.

Anis Adila Aris said...

tak kisah warna ape pun, janji cantik mata memandang :)

najihahfara said...

bagus..berani gayakan warna terang hihi

nur anis said...

kita sama la..saya pun suka kaler striking nih..:)

Ardini Humaira said...

dni lak suka kaler biru hehe

Mimieesyeerro said...

merah kan berani . hehe . ye tak?
btw, slamat berpuasaaaa :))

✿INA AINAA✿ said...

ena pun suka warna yg terang... nampak yakin gitu... hehehe... ena kalau dress up, memang tak kisah warna apa, janji cun...

Black said...

samalah . redah je warna apa yang berkenan kat mata . haha

SoLy SoLicious said...

dulu sy giler merah...tp skg dh tukar pink..hoho

Unknown said...

1 word. cantiknye...



ps: btw, suke la pict yang gaun dress biru tu...
and baju kurung polkadot tu. nak beli satu la tuk future wife... -.-

:D

Unknown said...

janji kita selesa pakai dan suka.betul tak... janji tak kacau orang lain.. hehehe

Nuruashia said...

awwwww..merah gitu mak ngah kite hewhewhew :)
sy pon ske striking clor..tp kne tgk ats mood nk pakai..ehehhe

Anonymous said...

Merah memang warna fav pun. Dari dulu lagi. Kalau pakai rasa confident sangat. :)

SURIA AMANDA said...

akak pun xde specific kaler..hentam jer.janji lawa

Noor Atikah Ramli said...

ika suka soft colour..hikhik

Umi Nazrah said...

suka la tengok gegirls pakai striking colour ni tapi tu la, cheq takda kekuatan la nak pakai cenggitu -___-"

Ikhwan Suhaimi said...

Orang kulit cerah, cantik ler pkai striking2 pun.. hik3

Salam ramadan Lyaasuriany

Etong said...

hehe memang suka merah eh? org yg suka striking color ni org yg berani :)

Nana said...

suka pakai kaler pink ngehehe

Unknown said...

Betul tu lya..pakai apa-apa pun bergantung kepada keselesaan kita, tapi jangan lupa tutup aurat yang sebetul-betulnya...

salam berkenalan, bolehla melawat-lawat blog saya yer...www.tintaasyraf.com

cha said...

akak tak berani pakai color striking sgt lya. rasa tak yakin je. baru2 ni je br nak try kaler selain hitam putih haha

~Cik Sweety~ said...

samela kite..mana2 warna yg cntik n menyerlah sweety redah jugakk...

fifie said...

Merah memang nampak garang dan yakin. Fie pun suka pakai merah tapi belek2 outfit boleh bilang berapa helai je baju color merah. Haha.

Annisa Mulia Razali said...

I loooove red :D

ZULHILMI TEMPOYAK said...

surau dkt rumah ad buat berbuka x..?? heee

mcm xkena ngena ngan entry ja kn.. ;p

nuyui a.k.a miss YUI said...

xkisah gak tp xde lg yg terang2 selain merah..hihi.

Ayu said...

redah jgn tak redah...hehe. YM pun redah je, janji YD tak komen, hehe..:)