Darlings

Friday, July 20, 2012

Baju Kurung Polka Dot

Kalau kaurang perasan, kalau tak perasan buat buat je la perasan. Jaga hati sikit. Aku selalu pakai baju kurung polka dot ni. Padahal dalam sejarah. Baju kurung polka ni lah kain yang termurah. Yang paling murah ni lah aku lenjan habis habisan. Sebab nya. Sangat selesa. Tak perlu di iron, amik then sarungkan sahaja..*wink wink*( Kan aku orang yang paling rajin.)

kalau boleh aku nak balik kelantan, then cari kain cenggini lagi banyak banyak. Kos kain tak sampai 20 hinggit. Kos jahit pun lebih kurang 18 or 19 hinggit je. So, sangat saving kan. 

Tunggu je lah kepulangan aku nanti, rembat kain banyak banyak kat kota bharu nanti.

   
Instagram buat bibir gua pucat lesiiii. Gua pakai lipstick 14 inch dah tadi
Gambar kat atas ni pulak fresh dari oven. Baru ambik setengah jam yang lepas. Kegarangan sedikit sebab tak dapat beli nasi lemak . Muka pun macam singa sebab kelaparan yang amat.

gua tau mata gua sepet sebelah. ok fine!
Gambar ni di ambik bulan lepas. Gap tak lama pun, selang beberapa minggu pakai balik. Sebab nyaaaaa, baju kurung polka dot ni jugakkkk yang terbaik dalam hati. '

Kaurang? Ada baju favorite?

31 comments:

E'in said...

kite nak kirim gak baju kurung polka dot leh? nak wat raya.. hehe

dhiashahida said...

asal yg selesa dan sedap dipakai tu jugak jd pilihan..lau mahal2 kang carik sikit berbulan aty terkilan..kan3
salam ramadhan al mubarak..:)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

ai loikee polka dot...
but baju ai corak jenis ni x der la
lawa plak ai tgk...*wink*

Mila Ahmad said...

kain cotton kan? memg sgt selesa :)

Mila Ahmad said...

tu dia, tu dia, sospink sakan noo..

mama aryan said...

baju kurung cotton mmg akak suka,sbb selesa dipakai

~misshuny~ said...

hani pun suka baju polka dot..tp koleksi baju kurung,ade 2 helai jer polkadot nie..huhu...

ezy.fia said...

baju kurung polkadot comel2..

cha said...

akak pn ada baju polka black and white. tp akak pakai zaman dulu lg. skrg mcm trend dh mcm fesyen cantik2 kan huhu

nur anis said...

baju tak payah iron memang akan jadi baju feberet..huhu

Rin Saharina said...

sgt suka kain cotton.tpi payah ckit la,sbb cpt kusut.huuu.

asfira aminuddin said...

i suka polka dot tapi i suke baju and kasut polka dot. terasa comel kan bila pakai? yep i pun sama mcm you. ada 1 baju tu i selalu ulang ulang pakai. sedap and selesa :)

✿INA AINAA✿ said...

mak ena cakp, baju skrg kembali pd baju zaman dulu.. hehe.. ena suka juga baju polka dot, tahun ni ade satu bju raya berbentuk polka dot.. ngeeeeeeee

MizzTina said...

polkadot itu comel!!!

yana M said...

yana tak kisah bju apa pon asalkan muat dan cntik..huhu

ஜ miss klanika ஜ said...

boleh kira ada berapa helai sgt baju kurung. adehhh.

Han Hanni said...

I pun ada bju fauvorite..sarung je tnpa iron

nuraa said...

Bagus baju polkadotnya.

Unknown said...

baru saya tau.. ada juga baju kurung polkadot ye?

No name said...

Baju kurung fav aku dah jatuh pada adik aku yang kecik. Ok kira turun temurun jugak lar.

anis azrin said...

suke tgk.sbb tak pernah ade..one of my choosen for dis hr raye.. hehe done pollow u..pollow me back http://babygurljuhoney.blogspot.com/

Gdsbnga said...

me ? forever baju kurung cotton , tak kisah lah polka dot ke bunga - bunga ke , as long as dia cotton ^^

dwatyKNY said...

selamat berpuasa ya...

teringin dak beli baju polkadot...

Liza Razak said...

comelnye baju kurung polka dot awak...i like !!

KUKUMALU said...

Selang 2 hari pun aku pakai balik.

Wahahahaaaa. Almaklumlah kehidupan sbg student hehe

Unknown said...

yg murah lh best pkai.. apalagi bila selesa.. puas..

Ardini Humaira said...

dni polkadot tade... lovey dovey ado hehe

ainraus said...

murahnyaaaaa. nak shopping jugak! tapi kalau hantar jahit, mahal jugak. uwaaaa. :(

fifie said...

fie ada 2 helai je. dua dua pun colourful. Sebab apa colourful, sebab dia best*eh. Btw, selamat berpuasa yang pastinya tidak cukup 30 hari lyaa :D Nanti datang raya rumah fie.

Noor Fatin said...

saya xde rasanya baju polkadot ni. xminat. haha :P

fynuraqilah said...

baju kita sama.
weee :)