Darlings

Monday, March 5, 2012

Super busy Weekend

Weekend aku meriah dengan p wedding. Kind of enjoyment jugak ape attend wedding sebab ramai tanya aku, tak bosan ke tiap tiap minggu p orang kawen aje. Diri sendiri tak kawen lagi. 

P wedding boleh jumpa geng
Life tiap orang tak sama kan, Macam aku. Partner aku tu dah 28 years old. So, mesti lah kawan kawan dia ramai 25 & above. Dah nama nya 25 above tu mesti lerrrr ramai yang kahwin cik adik oii. So, bila orang jemput p wedding. Tak kan tak pegi kot. 

Hari ni  kau tak attend wedding orang, besok lusa, orang tak attend wedding kau. Amacam rasa. So, aku rasa dah menjawab lah soalan soalan yang tanya aku tak bosan ke asyik p kenduri kawin. Bagi aku lah, bila p wedding ni, kita sama sama doa kan kebahagiaan kawan kita, then salah satu sumber inspirasi untuk majlis sendiri kan.
with the ladiesssss.
Penanten Hot
Love her outfit, make up . Semua cantik
 Hari Ahad wedding dekat Putrajaya pulak. Gagah kan diri, sebab dari negeri sembilan gerak balik rumah , rushing tukar baju bagai, Then terus berkejar ke Putrajaya. 


Penanten sempoiiii

Bersiap dengan kadar segera. Grey cardigan ni lah aku sambar dulu cari cardigan lain tak jumpa.

 Berakhir lah weekend aku dengan wedding. Balik wedding sempat lagi layan adnan sempit buat kali ke 2. Sempoiiiii. Balik rumah terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Pukul 2 pagi terjaga terus raseee seraaaaam.

CHOWsss..

5 comments:

Unknown said...

Lyaa..mana bli baju...style pakai cenggini je skang ni akak tgk..tapi sesuai tuk lyaa...cantik sangat...xpela skang asik g wedding je..nanti adh umur macam akak, nak g wedding setaun skali pun payah...huhu

Lyaa Suriany said...

haha
lya byk beli kt uptown tak pun mall je akk. rembat yg murah2 aje. asal below 50 je mmg lya rembat. malas nk pakai baju krg pnya pasal
tu la lya pn pkr, nnti dah msk 30 ke, mesti dah krg attend wedding punya

kazmyra afkar said...

cantek kamo makcik!!

Marya Hana said...

lyaa sentiasa cantik and manis..

btw, berkenan dgn baju pengantin yg warna purple tu..

shahrazali said...

comel2 nyer gambar..