Darlings

Tuesday, August 23, 2011

Shopping raya separuh jalan

Last friday hari tu, hang out dengan ayu jazari, misi utama of cos ler shopping raya, Dah bersusah payah aku cari duit, so masa untuk habis kan duit la.

Niat nak cari baju raya, kasut raya, tudung raya, & solution, toner, bebanyok la lagi. Tapi frust bila baju raya tak dapat, hurmm. Dah terbekenan dengan kaftan ni, harga pun tak hado la memahal. seratus lebih. tapi terlari budget sudeeeh. so, kenang dalam mimpi je kaftan tu.

oke, meh aku share sikit kaftan comel comel

location: Kota Bharu




 Yang ni, dress kesukaan aku. Tapi bukan dari butik arra.

 Aku suka design dress macam ni, kau tak payah susah susah pakai inner or cardi bagai, terus sarung tudung. memang cun!


Aku rasa kena p sambung misi cari baju raya. itu pun kalau duit cukup la kan. Tengah Sabar tunggu geng nak p shopping lagi..hishhhhhhhhhh. Gua eksaited !!!

7 comments:

Rosmarieza said...

nak beli yang jenis camne dik?:)

Lyaa Suriany said...

lya nk yg simple je akk

Kak Wawa said...

thn ni baju raya akak dress kaftan lagi.ditempah khas utk ibu mengandung...hihihi...warna terang mak ai...!fushia yunk....takut plak nak pakai.so bright! :) jgn jeles! :b

nuranne said...

The first one nice...price ppun very owkay. Cuma seratus lebih kan? nice choice U have.

aliza zeke said...

shopping2 :)

eesyaheera said...

Dress yang last tu Hanis Zalikha ada jual kan?

Unknown said...

blikan skali dik..dah bli baju tapi tang perut x muat..lupa lak masa bli tu tuk pakai peknen...huwaa