Darlings

Tuesday, August 16, 2011

Favorite Shawl

 Scheduled Post. selamat membuta dah aku ni.

Sory ler menghilang kekonon, biar kan tak hudpate.Aku nak hupdate semalam berukband kena block. hoho. So, kena la tunggu gaji orang tu masuk dedulu kan.

So sekarang mari kita hupdate belog lelaju, sebab tok bilal dah azan tu, cecepat, then aku boleh membuta dengan aman.

Favorite shawl. ?

kaurang kaurang yang selalu pakai shawl tu mesti la hado satu dua favorite shawl dalam wardrobe tu kan. aku ni, ada dua shawl yang aku selalu main pakai jek bila nak cepat ke bila nak p manamana. Black & purple. Yang plain black tu material jenis cotton ghase nya lah kan.sebab senang nak match dengan baju.

suka hati je pakai baju color hape. white color punya shawl memang haram la tak hado dalam wardrobe aku, kalau hado pun jadi la "perhiasan donia" semata mata. 

Eh, tak payah nak membebel panjang lebor sangat kan. Waktu tidur waktu berharga. aku tempek gambo semata mata lah.

Pashmina sepuloh hinggit yang aku rembat dekat pasar malam puncak alam. kalau lah aku rembak macam macam kale kan


 nak feeling hana tajimi pun senang dengan pashmina ni, tak semak, comfortable habessssss la .



pssssst: hari tu ada yang request gambar masa aku 53 54 kg tu kan. erkkk kena scan dulu la beb. kalau aku rajin p scan, maka timbul gambar tersebut dekat blog ni, so mintak mintak la aku rajin nak p scan. tunggu ler setahun dua lagi.haha.

9 comments:

EnciK AxixOu said...

wah..comel2 ny la mereka yg pkai tudung cm 2..

Unknown said...

comel...blikan satu....

Emancipated Pt Ltd. said...

favourite shawl mestilah yang murah2 saje.hehe.
overall rm10. yang penting cantik dan selesa.:)

eesyaheera said...

Favourite shawl ee cotton shawl kaler hitam. Bangun tidur lambat nak pergi kelas atau Shamir dah hon depan rumah, boleh terus pakai tanpa iron. haha

wawahida idris said...

comel !

Rosmarieza said...

nampak selesa awk pakai dy dik~:) akk pown lau dah suke pakai satu shawl tu..dua tiga kali ulang g mane pown pakai shawl yg sme~:)

Einaz Shah Rizal Thomas said...

pakai apa pun cantik ;D

My MiRa said...

wah kamu sangat cntik ok!


salam kenal:)

Zie Madini said...

lawa lah! mcm zie punnnn pashmina shawl gak yg jd favy..hehe