Darlings

Sunday, May 8, 2011

Semester 3, 2009


Ini Scheduled post. Aku yakin bebenor aku bangun lambat. So, aku hupdate awal awal. aku bangun nanti belog dah berhupdate. Sonang cito hah. Pagi pagi buto ni sawan lagi hah bila ingat balik jaman jaman kegemilangan masuk Uitm Puncak dulu ha. 

 2 years back.

Setart masuk, semester 3. Mula mula agak lost aku. sebab sistem college mano la nak samo 100% dengan universitas kan. 

Tapi tak po .  Kan umi ajar berdikari. berdikari lah kau selagi boleh, kalau dah tak boleh tu, hah nangis la kau soghang soghang . Aku ingat dulu. Alhamdulillah lah, tak ado nak homesick bagai dah. buek malu heh masuk degree pun nak nangis hentak kaki mintak nak balik. kang hado keno lempang dengan umi aku, tak pun raso rotan dek papa. hado berani hah? 

hoh macham INNOCENT. eh tak heh? heeee, tudung syria tengah ngetop time ni. Sekarang ni, simpan baik dalam luggage. mau kasi sapa pun honntahhh.
 
Bila ingat balik kan. Sedih pun hado bila register nak masuk degree tu tak berteman dengan umi papa. Orang lain siap mak ayah hantar sampai bilik. Sayu jo hati ni, Tapi buek buek sabor jelah, control handsome depan Mr Razman. Malu kang nangis sebab mak ayah tak hantar.  

Apa la guna pengalaman meringkuk dekat hostel 5 tahun kalau baru register dah nak riau kan. Buat buat bertabah ajo. Buat buat aje, Malam tu tekap muka kat bantal, Tapi still cover lagi. Sat lagi kena chop, ANAK MANJA. eiii tak mau tak mau.


oh rindu dengan group member yang dulu. Team work yang bagus. Kecuali seorang makhluk jek la yang jadi PEROSAK. heee

Almost 2 years and still counting..

Pejam celik,  Dah dekat 2 tahun jadi student Ui Puncak. Struggle aku nak terus kan hidup. Study tu tak penah awal awal. Mesti hujung hujung tanduk. Motto hidup aku, Tak rock lah study awal awal. Result pun tak pernah nak rock lah. hujung hujung sem, kepala yang kena rock dengan mak ayah sebab result tak pernah gempak.

Glamourous ..Macam mak datin je sensorang. Teringat balik memory dok menari lagu jai ho. Semata mata nak dapat scene yang terbaik untuk Role play subject Pn Aida.  Lepas tu aku lupa. Aku dapat A ke tak heh subject tu? Penat ooo dok tertonggek tonggek menari jai hoo

Sekarang ni, satu ajo harapan aku. Izin kan lah aku graduate. Kecian umi papa aku dok nunggu bilo lah anak bertuah ni nak kerja. Kalau la academic project aku tak berapo nak jalan. Mamfus lah aku. !


6 comments:

aliza zeke said...

video mase joget jai hoo takde ker lyaa ? hehe

Unknown said...

haha, tak lame lagi grad la tu. goodluck ye

anez zamri said...

gud luck ;)

ZianaRazali said...

amiin...semoga semuanya berjalan lancar..:)

Syafiq Rosli said...

hehe..smga sukses ye..wlau pn sy pn sm lost dkt pnck ni..huhu

SyASyA SaNi said...

xde video joget2 ke yunk??nk tgkkk!! ;P