Darlings

Friday, April 22, 2011

Welcome to the blogging world

Hari Jumaat yang indah. Bangun bangun tak gosok gigi terus hupdate. erkk lupa nak habaq, ceq cuti hari ni oooooi. haha. Alasan cuti " Personal matter" . haha. Sajek je. Sepanjang practical training. aku tak pernah pernah lagi ambik cuti. So, sekarang ni, bagi aku rest untuk sehari. Sehari jek kot. Jangan ler bos aku terbaca belog aku.
 
untuk esok, aku rasa aku kena buat scheduled post sebab esok aku terlibat lagi dengan even JALINAN ADAT untuk daerah sepang pulok. Petang or malam ni aku dah gerak p sana Sebab malam ni ada forum perdana. Aku n kawan kawan decide untuk terlibat sama. lagi pun ni last event yang kitrorang terlibat dengan PADAT. Kitorang ada masa seminggu untuk beramas mesra dengan warga PADAT kan. 
 
Okeh.
aku dah agak melalut ke laut. hari ni aku nak promote new blogger lagi. first blogger. Cik oni. 
 
 
erk. dah lupa ke siapa oni? hah p terjah entry ni dulu ...

oni baru je hado belog ni. so, kasi chance dia kenal dunia blogging ler. kaurang pun boleh p terjah.
  oni san ni salah seorang kawan aku yang baik, even masing masing busy dengan practical training,tapi dia still ingat aku. so, harap harap lepas ni, still kekal macam ni. kan oni kan ? 
Second blogger pulak.
 


 kenal kan kak wawa. kak wawa ni actually kakak angkat yayunk fy. kira fy tu adik kesayangan kak wawa, so siapa yang berani macam macam dengan fy, kena la berdepan dengan kak wawa dulu. haaaaa hadooo berani?

 okey lah. baju tak iron lagi, kena kemas kemas sikit, then nak bermalas malasan. kata CUTI kan..hoho best. best. BABAI
 


2 comments:

kazmyra afkar said...

asek baca je dah lama tak tinggalkan jejak..

selamat datang ke dunia blogging oni...

onisan said...

awak.awak suke buat sy malu. or awak mmg saja nk malu kan saya?hahaha