Darlings

Tuesday, April 12, 2011

Wedding & Hari tenang kan hati!

AMARAN: ENTRY YANG PALING BANYAK GAMBAR, KALAU RASA TAK LARAT NAK SCROLL LAJU LAJU,  SILA CLICK X . TERIMA KASIH 

Last sunday, ada wedding ex housemate aku dulu. Plan last last minute dah nak p dengan fify. Nasib ler tak de lah jaoh bebenor. erkk rawang tu jaoh ke tak? tak kan?. tapi aku sempat lah tidur sekupang dua dalam kereta. Jiwa tengah kacau. so baik lah aku tidur dari dok melayan perasaan sajek. Hari ni hati tenang sikit, sikit je lah. okay la tu. dari tak tenang langsung. dari semalam aku cuba focus dekat report aku, this weekend kena submit report kat campus, tapi aku tak boleh concerntrate langsung. 
 
Thanks sangat pada orang yang berjaya buat hidup aku jadi kacau bilau macam ni, Aku tak marah, Cuma aku sedih. Mentang mentang aku cepat maafkan orang, so orang senang jek nak main main kan aku. hari ni hari kau. Terima kasih sangat lah atas apa yang kau dah buat. Aku memang tak boleh nak benci, tapi tak mustahil satu hari nanti aku jadi keras hati sangat sangat. Semoga hidup kau tenang, happy, bahagia and so on lah.

eh hari ni aku tak mau sedih sedih, aku tak mau murung murung, aku tak mau susah kan hati kawan aku dengan masalah kanak kanak aku. Tapi tu lah, aku rasa aku boleh tipu kawan kawan aku yang aku tengah happy, tapi bila bab tipu diri sendiri. aku fail! Sekarang ni, aku rasa nak happy kan diri. tak kira lah macam mana sekali pun. aku nak happy!!!!!!!!!
  haish, 
 
tajuk entry pasal wedding. tapi entry nya melalut pasal kekacauan jiwa pulak.  okay lah, cerita banyak pun tak guna, 
Tengah tunggu pengantin nya keluar, suspen suspen. excited pun hadoooo, mesti lah excited kan. nak tengok make up , baju pengantin.
Blurrrrrrry, tapi tak xpe lah, tengok sapa yang excited, pengantin yang over excited kan..haha

Tunduk tunduk, nanti kantoi kependekan. haha. itu yang  problem nya kalau pelamin dalam rumah, haiyaaak, terpaksa lah berpijak pada bumi yang nyata okeh

yayunk fy & kak farah, hai fy, cover ketinggian macham aku jugak ke? haha

yeahhhh, hado jugak gambar dengan pengantin lelaki . Sayang my kak su tak dapat datang, mak buyung tu, esok lusa dah deliver..

Before belah kan diri, sila lah ambik sekeping dua lagi, okeh kemana kita fy  lepas ni? Heading to ikea lah pulokkkk

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kan hari tu aku mengidam kan. kalah mak buyung . Akhir nya dapat jugak..

close up sikit, kasi kaurang jealousssss, jom belanja aku pulak..hahaha

See, licin kan, tak rugi pun kaurang belanja aku..haha. aku boleh habis kan. tapi slow slow lah, ( poyo . padahal makan dengan fy ni, tapi yang kaurang kena tau, confirm lah aku yang lagi banyak makan, kaurang tengok je la badan dia kan

My yayunk ever after

Aku rasa, aku dah macam dugonggggg terdampar dah. haishhhhh



see, nyanyi pun pilih lagu sedih. muka tadah air mata. menyampah lah lyaa. sila jadi lyaa suriany yang dulu. yang happy go lucky, yang hu ha hu ha ..jangan jadi lyaa suriany yang menyedih kan. 

okay, dah pinar bijik mata? p tengok benda hijau la yea, aku chow dulu. babai babai & babai.


 

8 comments:

Rosmarieza said...

sangat cantek lah kamu!;)

Unknown said...

tak suka tgk gmbr last sekali...cheer up k...your journey is still a long way to go...be strong..hehe..

Unknown said...

pewwittt... cm xsaba plk klu tgk lya duk kt pelamin.....kih3 :)

* f i f y said...

hahaha... i lebiu darling!

Unknown said...

mane bleh lyaa lagi cantik dr pengantin ni, hehe

fieylif said...

hye lyaa,wah mkn meat ball..i love meat ball much2 taw..=) u try la mkn ikan salmon..sdp..=)

Bella Ayub said...

ya Allah..sabar je lah ..
kita ni memang dah ngidam sangat dengan ikea meatball tuh..skali dia tayang lak..tape tape..tunggu la..tunggu

bella dela rosa said...

baju pengantin cantikkkkkkk sangat.!and iskk sedap nye meatball.rindu pulak