Darlings

Monday, April 4, 2011

Makan , makan dan makan



Makan, tengok tv, makan balik, lepas tu makan lagi. hayoooo.
 Hari ahad aku melefak dekat rumah saja. Sadis, keje tengok tv, lepas tu lapar memanjang. 
Stress bila perut mintak makan aja. Petang semalam, Roomate ajak keluar, aku pun teringin nak makan abc, mengada ngada sikit sekarang, asyik teringin, mengalah kan orang pregnant. 
Bersiap ala kadar nak keluar, sarung jek baju yang hado depan mata, sarung punya sarung, makkkkkkk aih, ketat tang perut.
Damn lah!
Paham paham jek la maksud nya, Itu pun hado hati lagi nak melantak macam gambar kat atas tuh..

hurm pikir punya pikir, aku memang tak mau diet. Seksa weh kalau nak tahan tahan makan ni, Tak nikmat hidup. Lagi satu, kalau lah umi aku tau aku mendiet kan diri, mati kena pelangkung. Bagi umi aku, aku kurus kering, mata umi rabun tahap gaban dah tu. 
Demi umi aku tak diet..hahahaha. poyo tak, padahal, tak mampu nak diet. hehe. alasan beb!

10 comments:

Rin Saharina said...

makan, makan dan makan,
makan kan best.hihi :)

Unknown said...

takyah diet, body ko dah comei dah diknon :)
I LEBIU USOP WILCHA, GELI TAK? GELI TAK?

Cik Puan Nor said...

atleast makan naik jugak badan..ni melantak 1 lori pun duk kurus canggitu jugak..mcm mana nak naik badan..tolongggggggg!!!! uwarghhh

Mekna♥ said...

betulbetul,xyah la diet..da oke laaaa:D

Ayuraza said...

dear..singgah sini..^^

Zaujah Miqdad said...

wah...sedapnya mkn:)

MaiZATuL ASniDA said...

chomel aje... haha

nanie said...

ala sis muncit ke,krus ke,still comel :DD

aliza zeke said...

lyaa tuu kecik jer tak yah nak diet2 :)

Encik Psychopath said...

bace bismillah tak tu :)