Darlings

Wednesday, April 13, 2011

Maaf, curang dengan kesayangan baru

 Kenal kan KESAYANGAN baru dalam hidup aku. Bawak 1001 kegembiraan si budak kecik ni. Adorable, innocent, semua hadooo, bila pegang dia, rasa nak picit picit jek sebab kecik sangat. Yang paling penting, Aku syukur sebab, time aku bersedih, konon berduka lara, ada dia , okeh, meh aku kenal kan .

BABY JESTINA

 Baby Jes seronok yea boleh lepak kat ikea..hehe..harap harap jestina jadi kesayangan semua orang..



 Tengok, dia maen ciku cakkkk aaa. geram tau mummy tengok!


 Jestina & Mama fy. Kecian kat mama fy allergic kan. tapi mama fy syg jestina tu..



aunty sya pun sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang sangat kat Jestina, so jestina jangan nakal nakal sangat.
Nanti aku free, aku tempek jestina dok bermalas malasan dalam cage dia pulok.

Jestina, cepat membesar, membesar dengan sihat.
mummy SAYANG Jes

9 comments:

Bella Ayub said...

alahaiii.. belum pernah pegang lagi.. tp nmpak macam scarryyyyy..HAHA

Rin Saharina said...

comel ! :)

aliza zeke said...

comel jer name jestina..mane dapat name tuu lyaa?

WanDots said...

hurm.... Rm250 sekor kan... ni popuan ek... bagus2... kene cari jantan sekor..dah dpt zuriat ..kasi gueh ;)

adventure mama said...

beshhhnyeee...nakkk

Nur Hafiza Rahsid said...

uik.die tk gigit ke/tak maen terbang2??

ILA HonEyBuNNy said...

awww...comeiinya...;-)

* f i f y said...

miss her...
da ade name da ea..
jesnita binti ape anak mama ni...?
hahaha ;)

Unknown said...

jesnita bieber kot..heheh