Darlings

Monday, March 21, 2011

Newbie: support sesama blogger





 Belog tentang kita ni actually belog kawan aku. classmate aku. dan jugak practical dengan aku ni haa. ada jek dok melangut depan pc tu haaa. Dia Start blogging baru jek lagi. hasil desakan aku. hee. aku ni bukan apo, tak lama lagi dah nak habis practical, so kalau boleh aku nak keep in touch dengan kawan kawan aku.

atleast aku tau perkembangan hidup dia kan. kategori belog of cos ler personal, pasal love life dia, pasal minat dia. oh yea dia ni minat babbab jahit manik jugak tau. so, apa kata kita yang konon konon nya ada pengalaman setahun dua ni, tolong support newbie macam kawan aku ni.





Terjah jangan tak terjah. tuk sya pulak, hopefully jadi blogger tegar eh, jangan jadi macam aku, kejap hupdate kejap idak, dasar pemalas biasa la.oke..tata titi tutu

1 comment:

Anonymous said...

skang gak haniey g terjah..hehe
support kawan2 akak.. :)