Darlings

Tuesday, March 15, 2011

Jalinan adat, budaya dan warisan by PADAT II



Readers. Kaurang tau. Aku bangun Pukul 4 pagi sebab nak hupdate belog. pergh, bangga dengan diri sendiri. 






Percaya lah sangat.
padahal semalam aku tertidur lagi. alaa macam biasa lah, aku ni memang suka tertidur depan laptop. Terjaga pukul 4 lebih. so aku upload gambar dulu, then siap kan entry ni sambil bersiap siap nak p office pulak. Kira aku berdeterminasi la kan. haha. angkat bakut sendiri sudehhh. 

Oke, direct. Aku hupdate pasal event yang PADAT organize hari ahad , 13 mac 2011. Bertempat di Dewan orang ramai , kg bukit kapar, hah, kaurang kat sekitar kapar, asal tak pi? Promotion tak gempak eh. tak pe tak pe, nanti PADAT organize lagi, tapi kat kuala selangor pulak, kali ni, aku tak join dah, dah habis practical kot masa tuh, kalau aku join pun, sebagai pengunjung la pulak, kasi staff staff yang sangat RAJIN pulak jadi urusetia. kan. 


kaurang layan gambar jek tanpa caption boleh, aku nak bersiap ni. kang terlepas bas. okeh? Love my readers!



Barisan penari yang mengiringi Dato Hassan




bajet kau pandai la maen benda alah tu lyaa?