Darlings

Saturday, January 8, 2011

Jumaat yang indah

Salam. Aku tak leh cerita panjang panjang. sebab aku nak keluar ni, kauorang tengok gambar je la. ni semalam punya. aku story la sikit eh, semalam ada kuliah jumaat dan bacaan yassin dekat muzium . kitorang pun join sekali. syok jugak ada program macam ni. Then practical student kenal perkenal kan diri..gila kentang aku nervous. kauorang tengok la sendiri.nanti aku update lagi
kawan kawan practical aku
ni la penceramah nya. Ustaz tahfiz mana dah . aku lupa. tapi seriously weh, syok gila la dia bagi ceramah. aku suka suka..sebab kali ni aku pay attention gila gila punya.
haish kecik je nisak ni, aku rasa aku pulak giant.
okeh la, aku nak belah kan diiri..enjoyla waktu weekend kauorang ni. babai

9 comments:

Anisa said...

lyaa..
kamu sgt2 cantik laa
kecik molekk
(:

Unknown said...

uumakk aiii heelss

hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

lyaa...kenapakah anda cntik comei cun sgt neh??jeles tol tgk..hehehhe

Wirda Azurainie said...

comel al kak lyaaaaa :D
mane ade giant. lebih kurang kecikk jee. hehe

cha said...

lawa la lya pakai apa sume lawa

CIK CIRA said...

cantik la akak tu pakai baju kurung =)

ardinihumaira said...

selamat berpraktikal! :)

mardhiah ismail (: said...

comell je cik kakak ni :)

nanie said...

ayu je bile sis paka bju kurung..hehe