Darlings

Friday, November 12, 2010

Kawan tetap kawan kan

salam,
morning, dah pukul 4:11 pagi pun, tak tidur lagi, besok hari last housemates saya ada kat sini, lepas ni semua bawak haluan masing-masing..sedih? of course la sedih. walaupun saya baru kenal mereka sekalian baru satu sem, tapi tetap berbekas di hati okeh. kawan tetap kawan. hopefully lepas ni still get in touch..okeh buddies?
tapi saya sedih sekali lagi sebab tak de banyak gambar dengan housemates. hurmm, nampak sangat selama saya yang conquer camera kan..hoh, gonna miss uolls.
take a good care sayang sayangs sekalian..
orang selalu nampak saya happy..tapi hakikat.. oh, ini classmates saya..nanti kemudian saya tempek muka housemates saya pulak, tata ..nak membuta pulak...

6 comments:

izwan7 said...

pasni bwk haluan memasing la eh.
tp ko mesti keje area lembah klang ni kan.. dh cik abg pun ade sini..

ILA HonEyBuNNy said...

ila pn kawan lyaa jgk kn??hehhe...lyaa...napa sedih2 neh..xnak la..be happy k..

eesyaheera said...

lyaa nnt praktikal katne?

AM SYA said...

jgnla sedeh sayangg..

ade mase bole jmp kawan2 lagi k! ;)

kazmyra afkar said...

lya, kamu diTAG.. sila amek di entry blog sya.. TQ yunk..

Redbloodsnow said...

happy in the ouitside..but in the inside..ALLAH je yg tahu kan..hehe. sbb tuh wujudnyer pepatah, dont judge a book by its cover, kan dear :)