Darlings

Saturday, July 10, 2010

Back to kindergarden

salam, halllllu to everybody, hari sabtu yang tak berapa nak indah ni , kalian buat apa yek kat rumah, bosan kan, saya bangun pukul 1 tengahari okeh hari ni, syiokk sungguh anak dara bangun tengah hari buta, bangun aja tengok housemate dah get ready untuk masak, saya pun apa lagi, konon nya nak jugak tolong-tolong kan, bajet pandai masak kah saya,saya maen tibai, janji boleh makan.oh yea kali ni saya simpan dulu entry rumah sewa, nanti esok lusa tulat ke saya cite la ek, ee sayang, nanti i hupdate ek pasal rumah sewa.
kalau uolls nak tau, orang laen start kelas hari isnin kan, oh saya kan budak baek, so saya start kelas hari rabu, tu pun kelas petang, memang terbaek, dah la lambat, biasa la first time naek bas, kelam kabut, muka paling lambat masuk kelas, nasib baek lecturer tu tak banyak cekadak sangat, kalau tak, haish, kena halau la gamak nya, dah la first class, kalau kena halau memang waa nanges la cakap lu! First class berjalan dengan lancar even saya takut tengok mata lec tersebut, ishkk, macam nak telan student je gaya nya, tapi dia tak garang cuma mata dia je buat saya seram.
then, hari khamis nya, saya ada subject human resource lagi, haiyaaa. berapa banyak subject humah resource la gamak nya saya kena ambek, setakat ni dah 3 paper human resource yang saya da ambek, semester ni ambek lagi 2 paper human resource, rasa macam nak termuntah hoi! tapi kan kelas HR hari khamis tu, memang happening gilak la wa cakap lu, back to kindergarden, perggggh, lecturer HR tu suruh kami yang dah besar panjang ni buat satu mask,
its all up to you la, what kind of mask yang u nak create, saya pilih little fairy, lepas tu kena present pulak tau, why did you choose that character..hoh, jawapan saya senang jek. because i wanna do everythin wihout any boundaries, halllo, kan saya ada tongkat sakti,so, saya boleh buat apa yang saya nak, ketok kepala orang yang saya tak suka ke..hohohoho, tidak-tidak, tak baek berbuat sedemikian rupa, wateva pun, saya enjoy la kelas ni, terasa macam budak tadika kejap time kelas HR ni, tak sangka pulak degree level pun still boleh acting macam budak-budak tadika..
Time ni my group kena present kat depan, our theme is "Fairy world"
my turnnnnnnnnnnn, ntah pekebenda aku merepek pun tak tau
theme dorang bikini bottom, eh betol ke my spelling? correct me k..comel butul sponge bob tu..hohoho
demond and little fairy..
meet my classmate, fara. one of my silent reader, tapi tak berapa nak silent laaaah,haha.syiokk yek kau fara aku pelok ketat-ketat
first day poei kelas, muka a bit selenga loh, singgah gerai pisang goreng kat depan pintu masuk aprtment, lapo-lapo..
okeh, jom tengok twilight eclipse..syiokkkkkkkkkkkkkkkkk
tata titi tutuuuuuuuuuuuuuuu...

8 comments:

* f i f y said...

my lalink always look stunning...
chumell...
miss u dear...!

Wanie-san said...

fun nye lya...hihihi
best x duk umh sewa??

AM SYA said...

best gak men cmni~

mcm knak2 riang kn?hiks!

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

owh fairy fairy silalah terbang terbang hahahha...sudah tgok twilight baru oh oh x mau ketinggalan inih jgk

FCUTEAM said...

happy je.. ^__^ gaga.. sekali sekala jadi kids ..hehe




Aiz latest entry
Kenapa blogger nak bersaing? haishh
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Nazifa said...

comeynye kanak2 yg pki bju pink tuh!
eheeee...

cikCOKLET:) said...

wa wa...cm nest je!keke.
nice!:)

kupu-kupu_cinta said...

comel larh dear!! nak wat gak la 1. haha